»Podjetjem je treba pomagati.«
»Z epidemijo smo se soočili že v samih začetkih predvsem tako, da smo še pred razglasitvijo epidemije omejili naša potovanja po celem svetu, omejili obiske v podjetju, maske in vse podobne zadeve, predvsem pa smo ta čas izkoristili za to, da smo v bistvu digitalizirali naše poslovne procese, uvedli digitale FAT-e, kar pomeni, da če smo prej šli na primer v Indijo inštalirat stroj, smo poslali ekipo, zdaj pa smo bili primorani to narediti digitalno. Sicer nam je to podaljšalo naše roke, ampak smo uspeli tudi uspešno izpeljati.«
»Kritje fiksnih stroškov je za podjetja, ki smo jih v epidemiji ustavili, še posebej pomembno.«
»Nujno je treba pristopiti k reševanju likvidnostnih težav podjetij.«
»To za nas pomeni več dela, imamo tudi primere, ko moramo delo zavračati, ker ne utegnemo s svojimi kapacitetami zadovoljiti kupce. Zaenkrat se osredotočamo na kupce, ki so naši stalni kupci.«
»Vse to vpliva na dinamiko podjetja, temu smo se morali prilagajati. Veliko je bilo nedelovnih dni.«
»Uprava je imela zelo zahtevno delo v lanskem letu, v sled epidemije, poravnave, nakupov določnih družb. Zasluži si to, kar dobijo in ti prejemki so v skladu z zakonodajo.«
»Prav je, da se podjetjem, ki so zaradi epidemije zašla v težave, nudijo jamstva za posojila. To je za delovanje države in njenega gospodarstva najbolj smiselno in ustrezno.«
»Žal pa epidemija izredno negativno vpliva na ekonomske razmere na svetovnih trgih, zlasti v industriji za proizvodnjo avtomobilov in motociklov, kjer je marsikatero podjetje prekinilo ali vsaj bistveno zmanjšalo svojo proizvodnjo.«
»Ugotavljamo, da so podjetja sprejela operativno in strateško prilagajanje (torej fleksibilnost) kot ključno usmeritev, saj brez nje ni učinkovitosti in vzdržnega poslovanja. Vse to bo njihovo glavno orožje pri spopadanju z aktualnim drugim valom epidemije.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju